15 % reducere la abonamente în perioada 20-26 ianuarie

Termeni si conditii

  1. Conditii Generale

Utilizatorii site-ului www.theinner.ro (numit mai jos The Inner), proprietatea BRAIN AGENCY SRL, Cluj, Cluj-Napoca
Strada Edgar Quinet nr 26, Ap 45, RO29906968, J12/686/2012 isi pot comanda de pe acest portal bilete pentru o gama variata de evenimente artistice, culturale, sportive, achizitia fiind supusa urmatorilor termeni si conditii:

BRAIN AGENCY isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment “Termenii si conditiile” fara o notificare prealabila.

Prin utilizarea site-ului theinner.ro, va exprimati consimtamantul, si va obligati in mod expres si neechivoc, sa respectati toate mentiunile acestui document. Aceste conditii se aplica si in cazul in care vizitatorul nu cumpara biletul direct de la Brain Agency, ci de la un punct oficial de vanzare, contractat de Brain Agency pentru a vinde bilete la evenimente.

Cumparatorii biletelor sunt obligati sa respecte regulamentele pe care organizatorii le stabilesc pentru buna desfasurare a evenimentelor, dar si regulile proprii locatiilor de desfasurare a evenimentelor.

Continutul si software-ul de pe acest site sunt proprietatea Brain Agency  SRL si sunt protejate de legile romane si internationale de copyright. Orice incercare frauduloasa de copiere/modificare/descarcare va fi pedepsita conform legilor in vigoare.

Eventualele conditii pe care utilizatorul ar dori sa le impuna acestui acord sunt automat excluse si nu vor fi recunoscute.

  1. Efectuarea unei comenzi

O comanda online presupune efectuarea urmatorilor pasi:

  • alegerea evenimentului si a biletelor disponibile in functie de categorie
  • alegerea metodei de livrare.
  • alegerea metodei de plata si introducerea datelor personale.
  • rezumatul comenzii, verificarea finala, acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare, transmiterea comenzii.
  • onfirmarea comenzii de catre theinner.ro.

Toate comenzile rezervate online – sunt finale si nu pot fi anulate sau modificate de catre utilizator

  1. Plati si facturare

Biletele comandate pot fi platite online cu ajutorul unui card de credit sau de debit valid, sau numerar direct curierului care livreaza biletele.

Comanda, implicit biletul/biletele, poate fi considerata valida numai dupa ce plata integrala a fost efectuata si receptionata.

Conform OUG 28/1999, articolul 2, litera F, pentru activitatile pentru care incasarile se realizeaza pe baza de bonuri cu valoare fixa tiparite conform legii – bilete de acces la spectacole si altele similare nu se elibereaza bon fiscal.

Prin efectuarea platii si, astfel, finalizarea comenzii, cumparatorul se obliga sa respecte regulamentul oficial al evenimentului pentru care a achizitionat bilete. Omiterea informarii asupra regulamentului, neintelegerea sau neacceptarea lui de catre cumparator NU constituie motive pentru returnarea banilor sau pentru chargeback. Desi Ticketing Nation SRL va depune toate eforturile pentru o informare corecta a cumparatorilor, NU poate fi considerata responsabila pentru publicarea sau promovarea regulamentelor oficiale ale evenimentelor a caror vanzare de bilete o intermediaza.

  1. Procesarea si livrarea biletelor

Dupa confirmarea platii comanda va fi procesata, iar biletele vor fi trimise prin email (in cazul biletelor electronice) sau prin curier (in cazul biletelor fizice), in functie de optiunea selectata de client sau impusa de catre organizatorul evenimentului. In cazul biletelor fizice, costurile transportului vor fi suportate separat fata de pretul biletului de catre cumparator.

Comenzile clientilor care nu fac dovada platii sau care nu contin coordonatele complete si corecte de livrare vor fi anulate.

In cazul biletelor livrate prin curier, clientului ii este recomandat sa deschida plicul in prezenta curierului. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

În cazul produselor fizice, perioada noastră de procesare a comenzilor este de 3 – 5 zile lucrătoare.
Timpul de răspuns de mai sus vă fi întotdeauna o estimare. În timp ce facem tot posibilul pentru a respecta termenele limită, există ocazii rare în care circumstanțele dincolo de controlul nostru pot împiedica acest lucru și, astfel, termenele limită nu pot fi garantate.
Vă vom ține întotdeauna informat dacă exista prelungiri a termenului de livrare.

Responsabilitatea Theinner.ro asupra comenzii inceteaza dupa ce biletele au fost livrate in conditii normale catre cumparator.

Orice reclamatiile cu privire la deteriorarea sau nelivrarea biletelor nu va putea fi directionata catre Theinner.ro.

In cazul comenzilor realizate prin varianta de ridicare de la sedii cu plata la sedii, daca clientul nu a ridicat biletele pana in preziua evenimentului, comanda se anuleaza cu 12 de h inainte de inceperea evenimentului.

  1. Deterioare, pierdere, retiparire

Theinner.ro nu este raspunzator in cazul in care biletele sunt pierdute/furate/distruse sau doar deteriorate in orice fel ulterior livrarii catre utilizatorul final. In cazul in care cumparatorul poate fi identificat va putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. In cazul in care cumparatorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibila.

Clientilor nu le este recomandata transmiterea partiala sau totala, sub nici o forma, a imaginilor continand bilete achizitionate si in mod special a codurilor de bare prezente pe acestea. Theinner.ro nu este responabil de utilizarea unor copii ale respectivelor bilete pentru accesul in cadrul evenimentelor comercializate. Accesul la evenimente se face dupa principiul primului sosit. Primul bilet valid verificat la intrarea in locatia evenimentului va fi considerat autorizat. Alte bilete cu aceleasi date de identificare vor fi declarate invalide si accesul nu va fi permis.

  1. Modificari, anulari, returnari, deficiente organizatorice

Biletele care nu au fost cumparate din reteaua Brain Agency SRL nu vor fi rambursate.

Mutarea spectacolului/evenimentului intr-un loc din aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor.

Biletele electronice se ramburseaza doar in cazul anularii sau amanarii evenimentului pentru care au fost achizitionate.

Activitatea Brain Agency SRL se rezuma strict la distributia de bilete, iar in privinta returnarii banilor aferenti biletelor achizitionate prin intermediul portalului, sau de la parteneri, Brain Agency SRL nu are nici o responsabilitate.

Sumele incasate aferente biletelor vandute sunt trimise la intervale precise in conturile organizatorilor, conform acordurilor avute cu acestia, prin urmare, in cazul anularii unui eveniment, Brain Agency SRL poate face doar eforturi pentru a determina organizatorii de evenimente sa returneze banii cumparatorilor, neputand sa utilizeze alte cai exceptand caile legale. Sumele solicitate pentru ramburs de catre clienti, care nu se regasesc in conturile Brain Agency  SRL deoarece au fost deja transferate catre organizator, se supun exclusiv actiunior acestuia. In cazul in care organizatorul nu returneaza sumele aferente comenzilor solicitate pentru returnare catre Brain Agency SRL, actiunile legale initiate de catre cumparatori vor fi luate asupra organizatorului, nu asupra distribuitorului, in speta, Brain Agency N SRL.

Biletele vandute prin intermediul portalului, nu sunt proprietatea companiei Brain Agency SRL, ci a organizatorilor, prin urmare, reglementarile privind politica de garantie nu se aplica.

Brain Agency SRL nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri, amanari, anulari sau deficiente de organizare ale evenimentului pentru care au fost cumparate biletele sau pentru restrictionari impuse de organizator sau de institutii ale statului (privind numarul de bilete ce pot fi cumparate de o persoana sau persoane individuale supuse unor restrictionari legale, alte restrictionari), cumparatorii trebuind sa se adreseze organizatorului evenimentului pentru eventualele pretentii.

Organizatorul are dreptul sa-l anuleze sau sa modifice data evenimentului cu nu mai puțin de 4 ore de începerea evenimentului.

In eventualitatea puțin probabilă in care un eveniment a fost amanat/reprogramat din cauze ce nu tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa participe la reprogramarea concertului/evenimentului in baza biletului deja achizitionat și emis in prealabil, dar fara sa beneficieze de returnarea contravalorii acestuia.

In cazul de Anulare a unui concert/eveniment din cauze ce tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct sau prin intermediul firmei de ticketing.

In cazul in care un eveniment  este anulat sau reprogramat, din cauze ce tin de organizator, Brain Agency SRL va returna cumparatorilor doar contravaloarea biletelor, comisionul de editare, tiparire si distributie nu va putea fi returnat, precum nici costurile suplimentare (taxa de procesare, taxa de rezervare, curierat, taxa CareTix etc.).

In cazul anularii sau reprogramarii unui eveniment, contravaloarea biletelelor achizitionate prin mijloacele puse la dispozitie de Ticketing Nation SRL, poate fi returnata dupa cum urmeaza :

  • Exclusiv la punctul de vanzare de unde au fost achizitionate in cazul biletelor fizice (cel mai devreme in sapte (7) zile lucratoare dupa anuntul oficial de anulare a evenimentului)
  • Prin trimiterea biletelor la sediul Brain Agency SRL, impreuna cu datele complete necesare restituirii sumelor aferente comenzii (nume, prenume, numarul de cont, banca) in cazul biletelor fizice livrate prin curier. Costurile trimiterii vor fi suportate de catre client.
  • Detinatorii de bilete electronice vor primi suma platita deja pe bilete, mai putin taxele aditionale, prin aceeasi metoda utilizata pentru plata initiala.
  • Rambursarile se vor efectua numai in cazul in care acest lucru nu contravine termenilor si conditiilor impuse de organizator sau a locului de desfasurare.
  • Dupa returnare, biletele respective sunt invalidate automat. Organizatorii isi mentin dreptul de a opera modificari minore de program si distributie.
  • In cazul anularii, amanarii sau modificarilor majore de program sau distributie, theinner.ro isi rezerva dreptul de a informa cumparatorii de bilete in legatura cu aceste modificari. Aceasta informare se poate realiza electronic, prin e-mail sau telefonic, daca informatiile furnizate de cumparatori au fost corecte.

În conformitate cu legislatia Uniunii Europene, aveti dreptul de a anula o comanda facuta on-line.

Aceasta perioada de „reflectie” începe cu ziua în care ati primit produsul. Puteti anula comanda din orice motiv, chiar si pentru simplul fapt ca v-ati razgândit. Aceasta regula se aplica ori de câte ori achizitionati produse fara a merge la magazin – de exemplu când comandati prin telefon, fax, posta sau internet.

Produse excluse – perioada de sapte zile nu se aplica urmatoarelor produse:

  • Bilete la concerte, bilete de avion si de tren, si rezervari la hotel
  • Returnarea biletelor achizitionate la concerte are loc doar in situatia in care evenimentul este amanat sau anulat.
  1. Revanzarea biletelor

Cumparatorului nu ii este permis sa vanda sau sa instraineze biletul cumparat de la Entertix.ro catre o terta parte in scopul obtinerii de avantaje materiale sau in scop promotional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea detinatorilor unor astfel de bilete la eveniment sau poate evacua detinatorii unor asemenea bilete din locatia evenimentului.

 

Returnarea produselor achiziționate de pe acest site este valabilă doar pentru produsele fizice. Vă informăm că biletele si abonamentele nu pot fi returnate și nu sunt eligibile pentru rambursare.

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul www.theinner.ro au posibilitatea de a returna produsele, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Pasul 1. Solicita returnarea produselor

Solicita returul pe email contact@theinner.ro cu urmatoarele date :(Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancare pentru returnarea contravalorii produselor și denumirea produsului pe care vrei să îl returnezi).

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, împreuna cu cutia originală a acestuia, nedeteriorata. Toate acestea trebuie impachetate corespunzător în alta cutie, nu în cutia produsului. Returul va fi posibil doar dacă se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de către cumparator, conform legii.

Adresa la care trimiti coletul este :

Destinatar: Brain Agency SRL

Adresa: Strada Macului nr 19-21, Cluj-Napoca, județul Cluj


Pasul 3. Iti restituim banii

Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de returului, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi.  Rambursul nu se va face decat in contul bancar apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

Responsabilitatea față de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decat transportatorul, intra în posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Dispoziții legale

In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Important

Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum și cele care au fost desfacute ori ale căror piese au fost inlocuite și nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparațiilor sau inlocuirii lor în baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele:

– produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează ori se degradează rapid;

– produsele confectionate la cererea consumatorului

– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator

  1. Consimtamant privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal

Brain Agency SRL prelucreaza date cu caracter personal cu privire la dumneavoastra in vederea indeplinirii unor operatiuni si scopuri legitime legate in principal de desfasurarea activitatilor de marketing si publicitate specifice derularii activitatii noastre.

8.1. Principii de protectie a datelor

  • Colectarea datelor personale se va efectua numai in scopurile specificate, explicite si legitime (prezentate la pct. 8.4)
  • Datele NU vor fi prelucrate de catre terti intr-o maniera incompatibila cu aceste scopuri;
  • Datele personale vor fi exacte, si actualizate (daca este necesar);
  • Procesarea datelor personale se va face într-o maniera legala, corecta si transparenta;
  • Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-un mod de inalta securitate;
  • Datele personale nu vor fi partajate tertilor decat in cazul in care acest lucru este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor existente intre parti;
  • Persoanele carora li se prelucreaza datele au dreptul la solicitarea accesului la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.

8.2. Datele personale

  • Date personale inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila.
  • Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, prenume adresa, adresa de e-mail, numar de telefon, etc.

8.3. Colectarea datelor personale

  • Datele pe care le colectam pot include urmatoarele:
  • Numele si datele de contact (numele si prenumele dvs., adresa de e-mail, adresa postala in cazul biletelor trimise prin curier, numarul de telefon)
  • Date despre dispozitivul dvs. si despre modul in care dvs. si dispozitivul interactionati cu produsele noastre.
  • Colectam date despre caracteristicile pe care le folositi, produsele pe care le achizitionati si paginile web pe care le vizitati.
  • Date despre dispozitivul si reteaua pe care le utilizati pentru a va conecta la produsele noastre. Acestea includ date despre sistemele de operare si aplicatiile software instalate pe dispozitivul dvs., inclusiv cheile de produs. De asemenea, includ adresa IP, setarile de limba si setarile regionale

8.4. Scopul colectarii datelor personale

  • Informarea clientilor privind validarea si expedierea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele si/sau serviciile achizitionate
  • Trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail), numai in cazul in care persoana vizata (cumparatorul) si-a exprimat in mod explicit acordul.
  • Cercetare de piata, urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentului clientului/cumparatorului.
  • De asemenea, Brain Agency Srl  poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii partenere, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate anterior, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de plata/bancare furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing sau alte servicii furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata bunurilor si serviciilor noastre.
  • Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Politie, Parchetul General, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

8.5. Utilizarea datelor personale

  • Vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionate (pct. 8.4).
  • Vom pastra informatiile clientului pentru perioada in care contul sau este activ, pentru oricare din scopurile mentionate mai sus (pct. 8.4).
  • Accesul la datele personale este strict limitat personalului Brain Agency Srl, asociatilor care detin autorizatia necesara si nevoia clar definita pentru utilizarea datelor.
  • Daca utilizatorii nu doresc divulgarea datelor personale acestor companii, acestia sunt rugati sa contacteze Brain Agency la adresa de email theinner.ro

8.6. Securitatea procesarii

  • Datele personale vor fi prelucrate/procesate  in mod sigur si se vor aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a le proteja impotriva distrugerii ori pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala.
  • Întrebari legate de securitatea datelor personale pot fi trimise la theinner.ro

8.7. Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale

  • Clientii au dreptul de a solicita in orice moment accesul la: rectificarea, portabilitatea, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate.
  • Pentru pastrarea datelor personale actualizate, recomandam utilizatorilor sa ne informeze despre orice schimbare sau discrepanta.
  • Pentru vizualizarea sau modificarea datelor personale sau pentru a obtine informatii legate de datele personale, va rugam contactati Brain Agency la adresa de email: theinner.ro Cerere semnata si datata.
  • Abonarea la newsletter-ul nostru va ofera posibilitatea de a fi la curent cu cele mai noi promotii, programe de fidelizare, acces la istoricul de comenzi, vouchere/coduri de discount si oferte personalizate prin e-mail
  • Daca un abonat la newsletter-ul nostru nu deschide trimiterile noastre intr-un interval de timp de 5 luni ne rezervam dreptul sa nu mai realizam trimiteri catre adresa de e-mail respectiva, aditional ea urmeaza sa fie stearsa definitv din baza de date cu abonati.
 

9. Înregistrările din timpul evenimentului

9.1 Prin achiziționarea unui bilet și prezența la Eveniment, Cumpărătorul de Produs acceptă să fie fotografiat, filmat sau înregistrat de către Brain Agency SRL, conducerea locației sau orice terță parte care operează în numele Brain Agency SRL în cadrul Evenimentului sau în imediata apropiere a intrării în locație. În plus, prin achiziționarea unui Produs, Cumpărătorul de Produs își dă acordul pentru fotografii, înregistrări video sau audio cu dvs. la Eveniment sau în împrejurimile imediate ale intrării în locație („Materialul înregistrat”) realizate de Brain Agency SRL, conducerea locației sau orice terță parte care operează în numele Brain Agency SRL. Prin prezenta sunteți de acord că Brain Agency SRL, conducerea locației sau orice terță parte care operează în numele Brain Agency SRL poate utiliza Materialul înregistrat în orice mod pe care îl consideră potrivit, fără restricții, aprobare sau recompensă în acest sens.

9.2. Brain Agency SRL are dreptul de imagine asupra întregului Eveniment și poate utiliza imaginile foto și video, efectuate atât de propriul personal, cât și de participanți, în diverse materiale realizate în timpul Evenimentului.

9.3 Participanții recunosc că Brain Agency SRL, Partenerii săi contractați autorizați de Brain Agency SRL, asociații, membrii presei, alți vizitatori și alte terțe părți pot produce înregistrări audio și imagini ale Evenimentului. Prin urmare, Participanții, prin achiziționarea unui Produs și în virtutea participării lor la Eveniment, acordă Brain Agency SRL permisiunea înregistrării și publicării imaginii, aspectului și acțiunilor lor conform articolului 9.1.

9.4 Brain Agency SRL și persoanele autorizate de Brain Agency SRL au dreptul nerestricționat de a obține profit, de a utiliza (în special în scopul promovării Evenimentului), de a copia, de a publica, de a difuza public și distribui astfel de înregistrări ale Vizitatorilor, fără a fi necesar să îi plătească pe Vizitatori pentru aceasta.

9.5 Vizitatorii iau notă în mod expres de faptul că Brain Agency SRL poate înregistra Evenimentul, concertele și programele, poate copia înregistrările și le poate distribui prin mijloace purtătoare de imagine, le poate difuza sau le poate face publice în alt mod și poate face acest lucru în mod repetat, inclusiv prin informarea publicului cu privire la Eveniment, concerte și programe, prin mijloace de transmisie a datelor prin cablu sau prin orice alte mijloace (de ex. prin YouTube), astfel încât membrii publicului să poată alege individual locul și ora de acces.

9.6 Vizitatorii nu au dreptul, în limitele prevederilor legale, să ridice pretenții împotriva Brain Agency SRL în legătură cu înregistrările și publicarea lor conform celor prevăzute mai sus.

9.7 Vizitatorii nu pot, fără acordul prealabil al Brain Agency SRL, să vândă, să utilizeze în schimbul unui preț sau să utilizeze gratuit în scopuri comerciale, înregistrările de imagine și voce pe care le-au făcut, să identifice Vizitatorii care figurează în înregistrările respective fără acordul lor, sau să încalce drepturile personale ale celorlalți Vizitatori.

9.8 Brain Agency SRL își rezervă dreptul de a stabili zone/locații cu fotografierea/filmatul interzise. În caz de nerespectare, Brain Agency SRL are dreptul de a șterge respectivele înregistrări.

10.Cookies

10.1. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre terminalul utilizatorului catre un server sau catre un server al unei terte parti.

10.2. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila în principal recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului într-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferintele în materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate în pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre de internet, permitandu-ne îmbunatatirea structurii si continutului lor, fara a permite identificarea personala a utilizatorului.

11. Consimtamant

Prin utilizarea in continuare a serviciilor BRAIN AGENCY SRL declar faptul ca am citit si am inteles in totalitate cele de mai sus si consimt la prelucrarea si utilizarea datelor mele cu caracter personal, in conformitate cu cele indicate in prezentul articol.

ZILE
ORE
MINUTE
SECUNDE

Procedura înscriere ateliere pentru posesorii de Harmony Pass

  1. Achiziționează abonamentul Harmony Pass.
  2. Vei primi pe mail cupoanele corespunzătoare celor doua ateliere cuprinse în abonamentul tău Harmony Pass.
  3. Cupoanele asigură 100% reducere la un atelier la alegere fiecare care va avea loc sâmbătă, 8 iunie sau duminică 9 iunie.
  4. Intră pe site-ul nostru, fii sigur că ești logat în contul cu care ai făcut comanda și accesează pagina de “Ateliere”.
  5. Alege atelierele care ți se potrivesc cel mai bine în fiecare zi.
  6. Adaugă-le în cos si introdu codurile de reducere primite in email în secțiunea dedicată cupoanelor de reducere.
  7. Plasează comanda.

Alege-ți atelierele până cel târziu la data de 06/06/2024. Îți recomandăm să le alegi cât de repede deoarece locurile se epuizează rapid.